Dijous passat, 2 de febrer, la Fundació Ricardo Fisas-Natura Bissé va participar en la “II Jornada Formativa en Cosmètica i Cures de la pell en pacients amb Càncer” de la Fundació Stanpa, a la pròpia seu de la fundació a Barcelona. A la jornada van acudir una vintena de persones, procedents de l’equip de voluntaris de Stanpa a Catalunya (esteticistes i maquilladores professionals), el personal de les seves empreses patrones i col·laboradors.

La jornada va constar de dues parts: un diàleg i una presentació. El diàleg tractava sobre les “Principals conseqüències dels tractaments oncològics en la pell. El benefici de l’autocura“. Amb una durada de 45 minuts, va anar a càrrec de la doctora Àngels Arcusa, Cap del servei d’oncologia mèdica del Consorci Sanitari de Terrassa i, de Magda Ciendones, infermera gestora de casos de càncer de mama, en el Servei d’Oncologia, de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. D’aquesta manera, en aquesta primera part es va oferir un espai de diàleg en el qual les professionals de la salut van aportar la seva experiència d’una manera molt dinàmica, responent als dubtes de les assistents.

La segona part de la presentació va ser a càrrec d’Ana Vilamanyà, Assessora tècnica d’estètica oncològica en la Fundació Ricardo Fisas-Natura Bissé i va tenir una durada de 30 minuts. Ana Vilamanyà va parlar sobre el “Tractament dermocosmètico dels pacients en tractaments oncològics“, amb una part teòrica en la qual va realitzar una presentació i, a continuació, uns minuts per al torn de preguntes.

Fotos cedides per la Fundació Stanpa