Sigues voluntari

Vols ser voluntària del programa d'estètica oncològica?

Per ser voluntari del nostre programa d’estètica oncològica és necessari tenir formació en grau mitjà, superior o més de 10 anys d’experiència en el sector, així com estar especialitzat en Estètica Oncològica i tenir com a activitat principal la realització de tractaments en cabina d’estètica. Si encara no t’has format i t’agradaria fer-ho, et recomanem el nostre Curs Professional en Estètica Oncològica. D’altra banda, si ja ho has fet i vols oferir-te com a professional en la localitat on vius, contacta amb nosaltres a través d’aquest email.

Vols ser voluntari de la Fundació?

A la Fundació també comptem amb diferents professionals externs. Si tu tens una experiència laboral que vols compartir amb nosaltres i pots dedicar-nos unes hores puntualment o de manera continuada, contacta amb nosaltres a través d’aquest email i t’explicarem de quina manera pots ajudar en els diferents projectes que estem duent a terme.

Gràcies a tots som un gran equip!