Sigues voluntari

Vols ser voluntària del programa d'estètica oncològica?

Per ser voluntari del nostre programa d’estètica oncològica és necessari tenir formació en grau mitjà, superior o més de 10 anys d’experiència en el sector, així com estar especialitzat en Estètica Oncològica i tenir com a activitat principal la realització de tractaments en cabina d’estètica. Si encara no t’has format i t’agradaria fer-ho, et recomanem el nostre Curs Professional en Estètica Oncològica. D’altra banda, si ja ho has fet i vols oferir-te com a professional en la localitat on vius, contacta amb nosaltres a través d’aquest email.
El programa d’estètica oncològica de la Fundació compta en aquests moments amb 26 esteticistes professionals voluntàries que realitzen tractaments individuals i gratuïts en hospitals i associacions de pacients. Sense la seva dedicació, la seva professionalitat i sense les seves hores de voluntariat, el programa d’estètica oncològica no seria possible.
Gràcies a totes elles per col·laborar!

A Alacant, Carla

A Murcia, Laly

A Barcelona, Fabiana

A Barcelona, Laura

Vols ser voluntari de la Fundació?

A la Fundació també comptem amb diferents professionals externs, com el Jorge, la Lali, el Manel, la Mar, la Montse i la Sílvia, que ens ajuden en comunicació, informàtica, SEO… Si tu tens una experiència laboral que vols compartir amb nosaltres i pots dedicar-nos unes hores puntualment o de manera continuada, contacta amb nosaltres a través d’aquest email i t’explicarem de quina manera pots ajudar en els diferents projectes que estem duent a terme.

A la Fundació també volem agrair la col·laboració dels seus voluntaris corporatius: els treballadors de Natura Bissé que aporten la seva professionalitat i ens ajuden amb molt d’afecte a donar a conèixer els nostres programes, a organitzar els nostres esdeveniments, entre d’altres moltes coses.

Gràcies a tots som un gran equip!