“Durant les últimes setmanes, i després de la nostra primera donació de cremes i bàlsams reparadors, hem estat treballant a ampliar i donar continuïtat a la nostra contribució: https://bit.ly/donacionmedicos_fbes
Avui més que mai, apostem pel treball col·laboratiu entre entitats, que és la millor via de fer un projecte gran. Al costat de l’empresa del sector de l’envasament Prohima Internacional i la de la indústria gràfica Ipe, creem i donem 800.000 monodosis de crema hidratant de rostre i mans. Els productes van destinats a hospitals, gràcies al grup Quirón Salut, i residències, gràcies a CEAPS. La iniciativa cerca pal·liar els efectes secundaris que l’ús constant de EPIs i materials de protecció causa en la pell del personal sanitari.
Res ens realitza més que continuar ajudant a un col·lectiu que tant ens ha donat en aquesta crisi del Covid19″.
Noticia completa en: https://bit.ly/NByMedicos_FBes

“Des de Natura Bissé donem 19.500 monodosis de crema de mans a hospitals perquè els sanitaris puguin fer front als efectes secundaris (sequedat, irritació…) que la higiene repetida i l’ús de guants causen en la pell. Ens omple d’il·lusió poder fer costat a un col·lectiu que ho està donant tot per nosaltres aquests dies.
A més, en nom dels nostres centres d’estètica col·laboradors, donem també els 5.000 bàlsams nutritius que formaven part del pla de celebració de Beauty Lovers Day. El nostre Dia Internacional de la Bellesa, havia de celebrar-se avui i, per primera vegada, amb caràcter solidari.
Gràcies al Col·legi de Metges de Barcelona per posar-se en contacte amb nosaltres i donar-nos l’oportunitat d’ajudar cuidant la pell de qui ho necessita. Gràcies a la Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé per canalitzar i fer possibles totes aquestes accions socials avui, i sempre.”
Davant de l’emergència social provocada pel Covid-19, agraïm i ens sumem a l’esforç de Càritas Barcelona per a estar al costat de qui més ho necessita. Hem aportat una significativa dotació econòmica i material, que en els pròxims 3 mesos cobrirà les necessitats bàsiques (habitatge, alimentació, higiene) de famílies i persones en risc d’exclusió social.
Natura Bissé dobla així la seva aportació anual en acció social, que des de fa més de 10 anys canalitza a través de la seva fundació Ricardo Fisas Natura Bissé. Una organització, sense ànim de lucre, que compta amb programes assistencials propis en hospitals i escoles, als quals ara se sumen accions específiques que responen a necessitats tan essencials com l’alimentació i l’habitatge.

Estètica Oncològica

Cuida't i deixa't cuidar

El nostre programa inclou cursos d’especialització per a esteticistes i tractaments individualitzats i gratuïts.

Project Difference

No tots aprenem de la mateixa manera

Donem suport als nens amb diferències d’aprenentatge perquè siguin competents en lectura i escriptura.

Col·laboracions

Promoció social i cooperació internacional

Col·laborem amb entitats, a nivell nacional i internacional, que donen suport als col·lectius més vulnerables.

Els nostres tres pilars

El nostre programa d’Estètica Oncològica és possible gràcies a la col·laboració de voluntàries, hospitals i associacions entre d’altres.

CÒMPLICES DES DEL PRIMER DIA

Les esteticistes són una peça fonamental. Si vols sumar-te al nostre programa d’especialització informa’t aquí.

Vols col·laborar?

Adquirir productes solidaris

La Fundació posa al teu abast productes solidaris. Amb les teves compres podrem incrementar els nostres tractaments gratuïts.

Ser voluntari

Participa activament a través del voluntariat. Amb petits gestos, junts podrem aconseguir grans canvis a la nostra societat.

Fer un donatiu

Col·labora en tots els projectes de la Fundació. Amb la teva aportació, contribuiràs al benestar integral de les persones que més ho necessiten.

T'agradaria seguir-nos?

No et perdis les nostres novetats
ESTETICISTES ESPECIALITZADES
HOSPITALS I ASSOCIACIONS