Els passats dilluns 12 i dimarts 13 de juny, les últimes dotze esteticistes matriculades en la nostra novena edició del curs d’estètica oncològica van realitzar el segon nivell en les instal·lacions de l’hotel Qgat de Sant Cugat del Vallés (Barcelona). Ha estat la primera vegada que hem realitzat el curs pràctic fora de les oficines de Natura Bissé i l’experiència ha estat molt positiva, tant per les instal·lacions, com pel catering, el personal i pel magnífic jardí que van poder gaudir esteticistes i usuàries de manera absolutament privada. Les usuàries ens van comentar que s’havien pogut relaxar moltíssim com si estiguessin a un SPA!

Amb aquest últim grup de la promoció 2017, la Fundació ha format en aquesta especialitat en pell a 500 esteticistes, per la qual cosa estem d’enhorabona! Del total de les esteticistes formades, 27 col·laboren actualment com a voluntàries en dotze hospitals i associacions de pacients; l’últim dels quals a adherir-se al nostre programa ha estat l’Associació Espanyola Contra el Càncer a Alacant. En aquesta edició, de les 52 esteticistes que han finalitzat el curs, un total de 13 esteticistes han mostrat el seu interès per col·laborar com a voluntàries, la qual cosa suposa un 25% del total.

Gràcies a voluntàries com la Núria i l’Aurora, que ens van acompanyar en aquest últim curs pràctic, des de novembre de 2010, hem pogut atendre a 1.329 persones que estaven en tractament oncològic, a les quals se les ha pogut realitzar un total de 5.351 tractaments individuals, professionals i gratuïts. També gràcies a Natura Bissé, hem pogut lliurar 6.651 mostres de cosmètics perquè els usuaris poguessin realitzar-se tractaments de cura de la pell a casa.

Després de la formació del segon nivell, totes les esteticistes tenen accés a la formació contínua, que consta d’una revista digital que es publica cada quatre mesos i de la qual hem editat ja divuit numeros. A la revista, les esteticistes tenen accés a informació d’actualitat, com entrevistes a experts, consells, recomanacions de llibres sobre el càncer…