Colaboradors

Volem donar les gràcies a tots els professionals, empreses i entitats que fan possible la labor de la Fundació, que és de tots els que la donen suport.

De l’associació de Natura Bissé amb LA BOTTEGA DELL’ALBERGO neixen les amenities, productes 100% solidaris destinats íntegrament a les causes de la Fundació. Aquesta aportació es un recolzament decisiu per finançar les nostres línies d’actuació. LA BOTTEGA DELL’ALBERGO és una de les companyies més reconegudes a nivell global en aquest sector. Amb la seva participació, les amenities de Natura Bissé estan als millors hotels del món.

Programa de Estètica Oncològica

Els hospitals i les associacions de pacients que ens obren les seves portes
Les empreses que ens donen suport

Programa Difference

Les entitats patrocinadores
Les empreses i entitats que formen part de la nostra xarxa
Les escoles que han participat en el programa

Sagrat Cor Sarria (Barcelona), Ramon Muntaner (Peralada), Santa Isabel (Sant Cugat), Liceo Politécnico (Rubi), Gimbebé (Gavà), Ernest Lluch (L’Hospitalet de Llobregat), Sagrat Cor Besós (Barcelona), Joana d’Empuries (Figueres), Maria Ángeles Anglada (Figueres), International Del Camp (Tarragona), CEIP La Falguera (Vilanova del Vallés), Institut Escola El Prat (Barcelona).

Els professionals i experts que participen en les formacions i l'acompanyament als docents

Roser Ballesteros, Dr. Mauro Bolmida, Cesar Bona, David Bueno, Dean Bragonier,  Dr. Henri Castleberry, Dr. Josep Font,  José Ramon Gamo,  Montserrat Garcia, Dr. Juan Jiménez, Dra. Luz Rello, Mar Romera, Florencia Salvarezza, Dr. Anna Sans, Dr. Josep M Serra-Grabulosa, Dr. Eric Tridas.

Sandra Bagurt, Marta Muñoz i Marisa Garciandia com a gestores Rti.