Productes solidaris

La Fundació posa al teu abast una selecció de productes solidaris fabricats i comercialitzats per la companyia Natura Bissé International, S.A. Per cada compra que efectuïs, la companyia Natura Bissé International, S.A. fa una donació a la Fundació.

Condicions d’enviament

ENVIAMENT GRATUÏTS a partir de 50€ de compra.

Actualment, els nostres productes solidaris només s’envien a Espanya Península i Illes Balears.

Per a ENVIAMENTS INTERNACIONALS (incloses les Illes Canàries, Ceuta i Melilla), envia, si us plau, un email a: info@fundacionricardofisas.org

Condicions de compra de productes solidaris

Pots llegir aqui les Condicions generals de compra dels nostres productes solidaris.

Consultes sobre la teva comanda

Si tens qualsevol pregunta sobre l’estat de la teva comanda, o per a qualsevol altra incidència, pots contactar amb nosaltres mitjançant:

Email: info@fundacionricardofisas.org

Número de telèfon: 93 591 02 30