Qui som?

Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé

La Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé és una organització sense ànim de lucre nascuda el 2008, quan Ricardo Fisas i Gloria Vergés, fundadors de Natura Bissé, van dur a terme el relleu generacional de la companyia de cosmètica i van poder dedicar més temps al desenvolupament d’un projecte que tenien en ment des de feia molts anys.

Natura Bissé reverteix el 0,7% de tota la seva facturació a la Fundació, contribuint de manera decisiva a finançar projectes que asseguren el benestar de les persones més vulnerables. Així desenvolupa dos programes propis: un d’Estètica Oncològica, per a persones en tractament oncològic i esteticistes que volen formació en aquesta especialitat, i un altre, Project Difference, per donar suport 360º en l’ensenyament de nens i nenes amb diferències d’aprenentatge, dins del marc de l’escola inclusiva. A més, col·labora amb entitats que estan prop de qui més ho necessita amb programes de promoció social i cooperació internacional.