Qui som?

Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé

En 2008, Ricardo Fisas i Gloria Vergés, fundadors de Natura Bissé, van crear una fundació privada i independent per a contribuir al benestar d’aquelles persones que viuen situacions de vulnerabilitat; una iniciativa amb la qual continuar sent fidels als seus valors de compromís i solidaritat.

Des de llavors, en la Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé creguem projectes col·laboratius i sostenibles al costat dels millors professionals, sempre que identifiquem una necessitat social a la qual creiem que podem aportar una cosa útil. D’aquesta forma van néixer nostres dues iniciatives pròpies: el Programa d’Estètica Oncològica i Project Difference. Amb el primer, que duem a terme en hospitals i associacions de pacients, oferim tractaments estètics individuals i gratuïts per a la cura de la pell de persones en teràpia oncològica. Amb Project Difference, que desenvolupem en escoles, formem i acompanyem als professors perquè puguin realitzar un bon suport i seguiment als nens amb diferències d’aprenentatge, com a dislèxia, discalcúlia, etc. D’altra banda, la Fundació també col·labora amb altres entitats que atenen i acompanyen a persones en situació de pobresa, solitud o amb el risc d’exclusió social.

Gràcies a Natura Bissé, que inverteix el 0,7% de la seva facturació en la Fundació, i a la seva xarxa solidària, de la qual formen part clients, distribuïdors, empreses col·laboradores i treballadors, podem donar viabilitat als programes i col·laboracions de la Fundació.