Curs professional en Estètica Oncològica

Una especialització necessària

Com a professional de l’estètica, pots treballar des del sector de la bellesa a favor d’un bé social que aporta benestar a les persones afectades de càncer; una feina que pot suposar un nou repte en la teva carrera.

Actualment, és possible que una de cada quatre de les teves clients passi per un procés oncològic en algun moment de la seva vida. A la Fundació som molt conscients de les noves necessitats que aquest fet planteja i per aquest motiu, hem creat un programa de formació dirigit a esteticistes de grau mitjà, superior o amb més de 10 anys d’experiència en el sector que tinguin com activitat principal, la realització de tractaments en cabina d’estètica.

La Fundació forma cada any una mitjana de 60 esteticistes, que han rebut un Diploma de Reconeixement per la seva participació als nostres cursos d’Estètica Oncològica avalat per la Societat Espanyola de Medicina Estètica (SEME).

Què t'oferim?

CURSOS EN ESTÈTICA ONCOLÒGICA

La formació professional en Estètica Oncològica es compon de 3 nivells:

• 1er nivell: Curs Teòric d’Estètica Oncològica (Clínica Planas de Barcelona)
  • 2º nivell: Curs Pràctic d’Estètica Oncològica (Seu de Natura Bissé a Barcelona)
  • 3er nivell: Formació continuada, revista digital Estètica Oncològica

Si vols rebre més informació sobre el proper curs, pots contactar amb nosaltres a esteticaoncologica@fundacionricardofisas.org

Programa del curs. >> Descarregar aquí.

CENTRES JA ESPECIALITZATS

En aquest mapa pots localitzar els centres on treballen les esteticistes formades en anteriors edicions. Una manera eficaç de crear una xarxa nacional i oferir a les persones amb la malaltia, una atenció privada, segura i professionalitzada.

Cursos realitzats fins ara

Des de novembre de 2010: