Cursos professionals en Estètica Oncològica

Una especialització necessària

Com a professional de l’estètica, pots treballar des del sector de la bellesa a favor d’un bé social que aporta benestar a les persones afectades de càncer; una feina que pot suposar un nou repte en la teva carrera.

Actualment, és possible que una de cada quatre de les teves clients passi per un procés oncològic en algun moment de la seva vida. A la Fundació som molt conscients de les noves necessitats que aquest fet planteja i per aquest motiu, hem creat un programa de formació dirigit a esteticistes de grau mitjà, superior o amb més de 10 anys d’experiència en el sector que tinguin com activitat principal, la realització de tractaments en cabina d’estètica.

En col·laboració amb la Societat Espanyola de Medicina Estètica (SEME), la Fundació organitza cada any dos cursos d’Estètica Oncològica, un de nivell inicial reconegut por SATCC (Standard Authority for Touch in Cancer Care) i un altre de nivell avançat per a les esteticistes que han assistit al primer nivell. Les esteticistes reben un certificat de  reconeixement per la seva participació en els nostres cursos.

Què t'oferim?

CURSOS EN ESTÈTICA ONCOLÒGICA

Si vols rebre més informació sobre el proper curs, pots contactar amb nosaltres a esteticaoncologica@fundacionricardofisas.org

Programa del curs inicial (en fase d’actualització)

Programa del curs avançat >> Descarregar aquí.

CENTRES JA ESPECIALITZATS

En aquest mapa pots localitzar els centres on treballen les esteticistes formades en anteriors edicions. Una manera eficaç de crear una xarxa nacional i oferir a les persones amb la malaltia, una atenció privada, segura i professionalitzada.

Cursos realitzats fins ara

Des de novembre de 2010: