Voluntariat

Voluntaris corporatius

A la Fundació volem agrair la col·laboració dels seus voluntaris corporatius: els treballadors de Natura Bissé que aporten la seva professionalitat i ens ajuden amb molt d’afecte a donar a conèixer els nostres programes, a organitzar els nostres esdeveniments, entre d’altres moltes coses.

Programa Difference

El programa de Difference compta amb la col·laboració dels membres del Comitè científic, són grans professionals del món de l’Educació que ens ajuden a avaluar i buscar tots els punts de millora del programa Difference. Comptem amb el seu suport per a què tots els nens puguin aprendre millor

Rosa Bosch, Dr. Miquel Casas, Pilar Clarasó, Alba Espot, Joaquín Gairín, Ana Lopéz, Cristina Pellicer, Marta Roca, Isabel Rubió.

Programa d'Estètica Oncològica

El programa d’estètica oncològica de la Fundació compta en aquests moments amb 26 esteticistes professionals voluntàries que realitzen tractaments individuals i gratuïts en hospitals i associacions de pacients. Sense la seva dedicació, la seva professionalitat i sense les seves hores de voluntariat, el programa d’estètica oncològica no seria possible.

A Alacant, Emy

A Terrassa, Aurora

A Terrassa, Loli

A Terrassa, Sandra

Gràcies a tots som un gran equip!