El passat diumenge dia 5 de març, 17 treballadors de Natura Bissé, amb familiars i amics, van fer el recorregut de 15 km. de la quarta edició de la Magic Line Sant Joan de Déu, una mobilització solidària organitzada per la Fundació Sant Joan de Déu, per recaudar fons per als seus projectes socials.

Els empleats voluntaris de Natura Bissé van començar la caminada a l’Hospital Sant Joan de Déu, que tot just celebra els 150 anys de l’inici de l’activitat del centre de l’ordre religiosa. Van gaudir d’un fantàstic dia assolellat i d’una passejada per unes magnífiques zones de Barcelona, en un ambient familiar ple de bones energies; tots movent-se per una bona causa. La passejada va terminar a l’avinguda de la Catedral on a la tarda hi havia un concert també solidari. En el concert, que portava per títol ‘Música per la inclusió‘, hi ha participat Gossos, Motis & Chamorro, Quimi Portet, Andreu Rifé i Clams amb usuaris de diferents programes de la Fundació Sant Joan de Déu.

L’equip de la Fundació Ricardo Fisas-Natura Bissé va ser un dels 850 equips inscrits junt a 12.565 participants. Tots plegats van a conseguir recaptar gairebé 280.000€ per a programes socials dels 15 centres de Sant Joan de Déu com ajuts, pisos d’inclusió, teràpies complementàries i recerca biomèdica. En aquests equipaments s’atenen persones sense llar o en situació de dependència, amb trastorn mental, discapacitat intel·lectual o infants hospitalitzats. Amb aquesta passejada culminen cinc mesos plens d’activitats solidàries per assolir el repte econòmic que cada equip s’havia plantejat quan s’hi va inscriure. En el cas de Natura Bissé, han col·laborat recaudant 1.100€. Tot un èxit!