Dilluns passat, 10 d’abril, la fundació va organitzar la novena jornada de formació de voluntàries del programa d’estètica oncològica, a la qual van acudir set esteticistes de Catalunya (a la imatge, amb les nostres dues assessores tècniques d’estètica oncològica) i quatre de Madrid, Murcia i Ciudad Real, que van seguir la formació a través de WebEx. El lema de la formació era “El voluntari opina” i, durant la jornada, es van plantejar diferents situacions difícils que les voluntàries es poden trobar durant la seva activitat i a les quals també es van oferir possibles respostes.
En la formació, es va exposar que les voluntàries, quan les pacients plantegin qüestions que no estiguin relacionades amb l’estètica, han de derivar-les al psiconcòleg, a l’assistent social o al gestor de casos, perquè les esteticistes no deuen sortir-se de la seva especialitat.

També se’ls va fer lliurament del certificat anual de la voluntària i del llibre “Teràpia d’amics”, com a preàmbul del Dia del Llibre que se celebra el diumenge 23 d’abril. Una manera d’agrair-les la seva assistència i la seva constant implicació en la fundació.