Dilluns passat, 15 de maig, la Carla, l’Eva, la Juani, la Mabel i la Raquel es van sumar a l’equip d’esteticistes voluntàries del programa d’estètica oncològica de la Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé. Gràcies a aquestes cinc voluntàries d’Alacant, oferim sessions d’auto cura de la pell i tractaments individuals, professionals i gratuïts a les persones que ho necessitin, a través de l’Associació Espanyola contra el Càncer a Alacant.

Les cinc voluntàries atenen als usuaris tots els dilluns, de 10 a 14 hores, a la seu de l’associació, podent realitzar fins a vuit sessions diàries, gràcies també a la col·laboració de la psiconcòloga de l’AECC a Alacant, l’Ana Isabel Martínez. Per poder realitzar la seva tasca, totes elles van realitzar el curs d’estètica oncològica de la Fundació i, fa diversos dies, van rebre la formació específica i de voluntariat que els va oferir l’Ana Vilamanyà (a l’esquerra de la imatge), que és assessora tècnica del programa d’estètica oncològica.
Benvingudes al nostre equip i gràcies per la vostra implicació!