Els passats 24 i 25 d’abril, quinze esteticistes van realitzar el segon nivell del curs d’estètica oncològica especialitzat en pell que organitza la Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé, amb una clara vocació solidària. El segon nivell és eminentment pràctic i, per aquest motiu, es divideix en dues jornades a les quals acudeixen entre tretze i quinze esteticistes.

El primer dia, Ana Vilamanyà, assessora tècnica d’estètica oncològica, explica la teoria sobre el tractament facial i corporal en cabina per a persones en tractament oncològic. A continuació, amb la nostra assessora tècnica María Mata, es practiquen les dinàmiques d’estètica que les professionals deuen tenir en compte durant la quimioteràpia, la radioteràpia i el tractament hormonal de les seves clientes.

El segon dia i, amb l’objectiu que les esteticistes realitzin els tractaments específics de pell a persones en tractament mèdic-oncològic, la Fundació convida a diferents dones que estan rebent aquests tractaments en hospitals i associacions, a través del nostre programa d’estètica oncològica.

Una vegada realitzat el curs, les esteticistes reben un diploma avalat per la Societat Espanyola de Medicina Estètica i un qüestionari de satisfacció. Les esteticistes d’aquesta edició van valorar el segon nivell amb una nota mitjana de 9 sobre 10. D’altra banda, aquelles que ho desitgin poden col·laborar com a voluntàries amb el nostre programa d’estètica oncològica. Aquest és el cas de l’Ana que, en breu, comença a col·laborar amb nosaltres implementant el nostra programa a l’Hospital Nostra Senyora de Meritxell d’Andorra: Benvinguda i gràcies pel teu interès!