FUNDACIÓ RICARDO FISAS NATURA BISSÉ

La Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé és una organització sense ànim de lucre nascuda l’any 2008, quan en Ricardo Fisas i la M. Gloria Vergés, fundadors de la companyia de cosmètica Natura Bissé, van dur a terme el relleu generacional de l’empresa, i van poder dedicar més temps al desenvolupament d’un projecte que tenien en ment des de feia molts anys.

Natura Bissé reverteix el 0,7 % de tota la seva facturació a la fundació, contribuint de manera decisiva a finançar projectes que asseguren el benestar de les persones més vulnerables. Així, desenvolupa un programa per a la cura estètica de persones en tractament oncològic i col·labora amb entitats que estan prop de qui més ho necessita amb programes de promoció social i cooperació internacional.

MISSIÓ I VALORS

La Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé és una organització sense ànim de lucre adreçada al desenvolupament i la promoció social, al suport a la formació professional i a l’esperit emprenedor dels col·lectius menys afavorits. Promou el voluntariat i contribueix al benestar general de lespersones. Natura Bissé destina el 0,7% de tota la seva facturació a la Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé.

LES NOSTRES CAUSES:

ESTÉTICA ONCOLÓGICA

Desenvolupem, de manera coordinada amb els equips mèdics, un programa complet que ofereix tractaments cosmètics individuals i gratuïts a persones en tractament oncològic en hospitals i associacions de pacients; cursos formatius entre les esteticistes per difondre i professionalitzar l’Estètica Oncològica en el sector i una xarxa de voluntariat en diversos hospitals del país.

PROJECT DIFFERENCE

Donem suport als nens i nenes amb diferències d’aprenentatge per a que siguin competents en la lectura i en l’escriptura. Perquè tots aprenem d’una manera DIFERENT.

PROMOCIÓ SOCIAL

Col·laborem amb associacions de caràcter assistencial, que donen suport als col·lectius més vulnerables a Espanya.

COOPERACIÓ INTERNACIONAL

Treballem en estreta col·laboració amb entitats no lucratives que donen resposta a les necessitats dels col·lectius menys afavorits en d’altres països del món.