2 de juny de 2026

La Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé parla de l’Estètica Oncològica i la seva inclusió en la formació professional a Radio Intereconomía

La Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé ha participat a Belleza Capital, el programa especialitzat en bellesa i benestar de Radio Intereconomía, per donar visibilitat a una de les iniciatives que més il·lusió ens fa compartir: la incorporació de la formació en Estètica Oncològica als graus superiors d'Imatge Personal.

Durant l'entrevista, Meritxell Solé, directora de la Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé, va explicar com la formació en Estètica Oncològica que durant anys hem impartit a professionals de l'estètica ha fet un pas més en integrar-se en l'àmbit educatiu. Gràcies a la feina feta durant els últims tres anys amb docents d'Imatge Personal, aquesta especialitat ja forma part de la formació dels futurs professionals del sector.

Mostra aquesta publicació a Instagram

Una publicació compartida de Fundación Ricardo Fisas NB (@fundacionricardofisas)

L'entrevista també va permetre donar a conèixer els recursos gratuïts que la Fundació posa a disposició de les persones en tractament oncològic a través del seu web. Entre aquests, destaquen les guies d'autocura de la pell, un cercador de centres amb professionals formades en Estètica Oncològica i la informació sobre hospitals i associacions de pacients on oferim aquest servei de manera gratuïta.

Des de la Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé volem agrair especialment a Katia Rocha, així com a l'equip de Belleza Capital i Radio Intereconomía, l'oportunitat de compartir la nostra tasca i de contribuir a donar visibilitat a la importància de l'Estètica Oncològica i a l'impacte positiu que té en la qualitat de vida de les persones que conviuen amb el càncer.

Pots escoltar l'entrevista completa a l'enllaç següent: https://www.intereconomia.com/programas/belleza-capital-verano-de-tu-vida-con-dorsia-y-origen-perfumes-isolee-marta-munar-y-g19-fundacion-ricardo-fisas-30-05-2026-20260530-1011/

Desplaça cap amunt