Estètica Oncològica

Cuida't i deixa't cuidar

El nostre programa inclou cursos d’especialització per a esteticistes i tractaments individualitzats i gratuïts.

Project Difference

No tots aprenem de la mateixa manera

Donem suport als nens amb diferències d’aprenentatge perquè siguin competents en lectura i escriptura.

Col·laboracions

Promoció social i cooperació internacional

Col·laborem amb entitats, a nivell nacional i internacional, que donen suport als col·lectius més vulnerables.

Els nostres tres pilars

El nostre programa d’Estètica Oncològica és possible gràcies a la col·laboració de voluntàries, hospitals i associacions entre d’altres.

Efectes secundaris en pell

Mónica i Khaoula ens comenten com els efectes secundaris en pell dels tractaments oncològics afecten el dia a dia.

Còmplices des del primer dia

Les esteticistes són una peça fonamental del nostre projecte. Si vols sumar-te al nostre programa d’especialització informa’t aquí.

Vols col·laborar?

Adquirir productes solidaris

La Fundació posa al teu abast productes solidaris. Amb les teves compres podrem incrementar els nostres tractaments gratuïts.

Ser voluntari

Participa activament a través del voluntariat. Amb petits gestos, junts podrem aconseguir grans canvis a la nostra societat.

Fer un donatiu

Col·labora en tots els projectes de la Fundació. Amb la teva aportació, contribuiràs al benestar integral de les persones que més ho necessiten.

T'agradaria seguir-nos?

No et perdis les nostres novetats
1022 ESTETICISTES ESPECIALITZADES
22 HOSPITALS I ASSOCIACIONS